субота, 26 травня 2018 р.

Оцінювання навчальних досягнень першокласників: психологічні аспекти

Пропонуємо до вашої уваги статтю "Оцінювання навчальних досягнень першокласників:  психологічні аспекти".

У статті аналізуються психологічні аспекти оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Розкривається значення контрольної, мотивувальної та розвивальної функцій оцінювання. Звертається увага на необхідність врахування психічних новоутворень дітей при переході від дошкільного до молодшого шкільного віку. Описується спроба застосування розгорнених оцінних суджень у навчанні першокласників англійської мови. Як додаткові ігрові прийоми застосовуються графічні засоби візуалізації вербальної оцінки, які готують учнів до згорнених форм оцінювання.

Автори: Музика О.О., Топольницька О.О.  


Немає коментарів:

Дописати коментар

Результати дослідження (Active school, СЗШ №296)

  Слова вдячності: Титаренко Вікторії Володимирівні ( директору СЗШ №296 ), Бессоловій Кристині ( директору школи Active school ), Ро...