Пропонуємо до вашої уваги вебінар "Формувальне оцінювання навчальних досягнень молодших
школярів" від Інтерактивної школи творчого вчителя,
видавництво "Ранок".
Спікер: Онопрієнко Оксана Володимирівна,
завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат
педагогічних наук, співавтор Державного стандарту початкової загальної освіти в
галузі «Математика» та навчальної програми з математики для 1–4 класів,
співавтор підручників-переможців Всеукраїнського конкурсу.
У ході
вебінару обговорено широкий спектр питань, а саме:
- головна ідея формувального підходу до контрольно-оцінювальної діяльності;
- переваги формувального оцінювання над традиційним;
- основні кроки, що сприятимуть впровадженню формувального оцінювання;
- методичні прийоми зворотного зв'язку;
- формування рефлексивних умінь (самооціювання, самоконтролю, самокорекції) та ін.
Приємного та пізнавального перегляду!
Змістовно! Дякую!
ВідповістиВидалитиГарне відео. Але в мене виникає питання, звичайно добре, що учні знаходять помилки у власних роботах, але якщо вчителю не звертати на це увагу, то чи не не будуть зошити, завдання учнів неохайними, а учні в свою чергу не будуть старатися писати охайно?
ВідповістиВидалитиДякуємо за запитання! На мою думку, вчителю варто звертати увагу на виправлення, але з іншого ракурсу. З психологічної точки зору врахування типу темпераменту учня є важливим фактором і звичайно врахування індивідуальних особливостей учнів. Дійсно, якщо учень самостійно знайшов помилку і виправив, то чому ж за це не варто похвалити.
ВидалитиДуже цікаві приклади наведені у відео, особливо з рослиною) Чесно кажучи я боялась терміну формувальне оцінювання, точніше не розуміла. На цьому сайті все гарно роз'яснено, дякую автору!
ВідповістиВидалити